Milán Péter (Hammer World Magazin) írta, az év végi értékelőjében, hogy már igencsak megválogatja, milyen koncertre megy el. Valahogy én is így vagyok ezzel. Viszont, vannak olyan csapatok, melyek alkotásai időről időre útnak indítanak. A Hexvessel koncerten sem gondolkoztam sokat, hogy elinduljak-e, vagy sem. A koncertnek az Instant Fogas Komplexum adott otthont, mely nálam már […]
A szeptember 1-jei RIFF-es koncert kapcsán /Ciconia (ESP) és Béton Brut (HUN)/ a csapat ajánlotta fel, hogy mi lenne, ha a buli felvezetéseként interjúznánk egyet valamennyi szereplővel. Nos a tegnapi Béton Brut interjú után most az Innerverse válaszolt a kérdéseinkre. A Bandcamp oldalatokon így mutatkoztok be: „Az Innerverse egy olyan hely, ahol bárki elveszhet a […]
Egy különleges, három zenekaros koncert lesz szeptember 1-jén a RIFF Budapestben. Az InstruMetalban utazó spanyol Ciconia előzenekaraként két hazai zenekar lép majd fel. Az Innerverse mellett/előtt egy fiatal, de nem előzmények nélküli banda, a nem mindennapi névvel rendelkező Béton Brut gondoskodik a spanyolok előtt a bemelegítésről. A zenekart ennek kapcsán kerestük meg kérdéseinkkel. Kérlek, mutatkozzatok […]
Annyi jó fesztivál van ebben az országban, hogy szívem szerint az összesen ott lennék, de sajnos ez fizikai korlátokba ütközik. A július 22-i hétvégére is éppen 2 rendezvény esett, a hódmezővásárhelyi Lowland Fesztivál és az esztergomi a Kill the Mosquitos. A mi utunk az előbbire vezetett több okból is kifolyólag. Sajnos az időnk csak úgy […]
Kellemes időhöz kellemes zenék. Akár ez is lehetne a mottója EP sorozatunk 35. részének. És valóban kellemes zenék lesznek, mégha olykor nem is kellemes témákat boncolgatnak. Lesz szó, hullámzó társadalmunk útkereséséről, ami fullasztó poszt-világunk dagonyájának kómájában fetreng. De kapunk egy kis frissítő nosztalgiát a ’80-as évekből, némi újszerű bizarr mizantróp hangulattal és asztrális síkokon csusszanunk […]
Az Innerverse egy 2018-ban alakult, de az idei év eleje óta aktívan működő instrumentális postrock / postmetal trió Budapestről. A Zenéjükben filozofikus témákat is boncolgató csapat így mutatkozik be:
„A név jelentése annyit tesz, belső univerzum. Ez a bizonyos univerzum mindenkiben benne lakozik. Nevezhetjük léleknek, szellemnek vagy éppen elmének. Az érzéseink és érzékelésünk egy összetett és bonyolult, szinapszisokon keresztülívelő rendszer gyümölcse: a tudatunk. Az ebben való elmélyüléshez, az elmélkedéshez szeretnénk segítséget nyújtani zenénkkel, egy izgalmas belső utazás kíséretében, melynek úti célja a saját megismerésünk. A számok írásánál, illetve elnevezésénél csakis a saját intuícióinkra, benyomásainkra hagyatkozunk, nincs kifejezett koncepció a dalok írásában, hacsak nem magát az expresszionizmust annak tekintjük. A stílust leginkább a már említett postrock/postmetal jelzővel tudnánk illetni, az egyszerű gitártémák mellett azért előfordulnak djentesebb, progosabb riffek is, illetve basszusfronton nem kizárt akár egy-egy funky groove-ra hajazó téma sem, s dobvonalon sem ragaszkodunk a jól bevált 4/4-hez. Fontos megjegyezni, hogy az élő hangszerek mellett erőteljes hangsúlyt kap az elektronika, sampler is. Van, hogy csak kísérőként, de van, hogy főszerepet játszva. Zenei hatásokat tekintve leginkább a Tesseract és a Distant Dream neveit említhetnénk meg.„
A triótól elsőként Tempus daluk videója ismerhető meg.
„Első számunk a Tempus nevet viseli, ami latinul időt jelent. Mivel zenénket nem kíséri sem ének sem dalszöveg, a mondanivalót a zene maga képviseli. A Tempus a klipjén keresztül is az idő relatív mivoltát próbálja bemutatni, egy szempillantás alatt sorsok dőlhetnek el, ugyanakkor gyakran egy emberöltő sem elég arra, hogy érdemi változás történjen. A videóban központi szerepet kap a Nap. Kevés dolog tudja jobban szimbolizálni az idő múlását, mint az életet adó csillagunk, s a nappalok és éjszakák váltakozása. A videó felvétele és vágása teljesen házilag készült, így is próbáltuk azonban visszaadni a zenéhez leginkább passzoló képi világot. A gitárok és az elektronika felvétele szintén otthoni keretek között zajlott, a dobok az Artist factoryban kerültek rögzítésre, a keverés és a masterelés pedig Simon István „Simi” (No Silence Studio) kezét és fülét dicséri.„