Címke: Ausztrália

Incrypt – klasszikus thrash a déli féltekéről

Incrypt

Az ausztrál melodikus thrash metalos Incrypt február 25-én jelenjen meg Thrashing Extinction című debütáló albumát a WormHoleDeath kiadónál.

Szuper izgatottak vagyunk, hogy leszerződtünk a WormHoleDeath-hez. Ez egy életre szóló cél! A Thrashing Extinction már a negyedik hivatalos albumunk. Ez egy különleges pillanat, mert minden eddigi albumunk független terjesztésben jelentek meg. Végre átjutottunk az összes bürokrácián, és [a küzdelmük] bumm, elrepített minket a kiadóhoz!”

Incrypt - "Thrashing Extinction" Album Teaser

Carlo Bellotti üdvözlő bejegyzése az Incrypt felé:

Meghallgatta a Thrashing Extinction albumotokat …Húh ájultam tőle. Ezek a dalok abszolút gyilkosak…Imádom a gyújtó lendületet, a meglehetősen technikás megközelítést és az erőteljes hangzást.

A frontember Mars Vali szerint nagy vágyuk volt, hogy visszatérjenek a gyökerekhez. Ezt a középtempós tharsh és a csapat indulásakor jellemző kit-érdekel-hozzáállás jellemzi. A korong, remélik, kiállja majd az idő próbáját.

Incrypt – Thrashing Extinction

(WormHoleDeath)

1. Skulking
2. Thrashing Extinction
3. Ultimate Downunder Attack
4. Pushed Beyond Breaking
5. Open This Pit
6. Extermination
7. Point Evolution
8. Stars Of The Southern Land
9. Ghost Hour Chimes
10. Chaotic Freedom Remains
11. Declaration

Ashen – hagyományos auszi death metal

Messze a horizontunkon (de nem a Fémforgács látóterén) túlról, a „Down Under”-nek nevezett Ausztráliából érkezett hír a death metalt játszó Ashen új daláról. A Mass Creation már a második megjelentetett tétel a banda közeljövőben kiadásra kerülő lemezéről. A csapat Godless Oath címen jelenteti meg a rajongók által nagyon várt EP-jét. A csomagolás formátuma 12” vinyl, de CD-n is kapható lesz.

A 2019-ben alakult négyes Perth-ben, Nyugat-Ausztráliában helyezte el véres trónját. S a csapat neve lehet új a stílus és a színtér ismerőinek, azért – és ez a zenén is hallatszik – némiképp kipróbált tagok (Vespers Descent, Darkenium, Chaos Divine, Burial Ground, Nexus) alkotják a nagyon-nagyon súlyos old school death metalt dörgő bandát.

Interjú Phil „Venom” Gresikkel, a Butterfly basszer-énekesével

Butterfly - Doorways of Time

Az ausztrál Butterfly nemrég megjelent Doorways of Time című nagylemeze egy érdekes utazás a heavy rock/proto-metal területére, veterán thrasherek (Mass Confusion, Hobbs Angel of Death), death és black metal (Abramelin), és modern metalt játszó (Uncut White Noise, Duneeater) zenészek útmutatásával. A lemezről a Fémforgácson korábban itt olvashatott az érdeklődő. A csapat képviseletében Phil ‘Venom’ Gresik […]

Tovább »

Mazikeen – The Solace of Death (2020)

Mazikeen - The Solace of Death (2020)

A 2013-ban indult ausztrál Mazikeen debütáló „egészestés” CD-je érdekes hallgatni való minden, a szimfonikus/melodikus death-black metal stílus iránt rajongónak, nem csak fanatikusnak.  Engem minden hónapban elképeszt a különböző írott és elektronikus metal zenei sajtóban a sötét zenék undergroundjának sűrűsége. Így biztosra vehetjük, hogy a tőlünk messzi déli földrészen sem ez az egyetlen zenekar alkot ebben […]

Tovább »

The Dead – Deathsteps to Oblivion – 2014

A The Dead először úgy tűnt számomra, mint egy egész igényes borítóval bíró, jól kidolgozott black anyag. Nem tudom, végül pozitívan, avagy negatívan csalódtam-e a formációban. Ausztrália, 2005, ‘death metal’, három fő. Ezek a kezdő körülmények a bandához. 8 kiadott anyag, a legutolsó a Deathsteps to Oblivion névre hallgat, 2014-ben látott napvilágot, jelen kritika tárgyát […]

Tovább »

Nem vicces Nagypénteken punkoskodni

Nagypéntek a keresztény felekezetek szerint a húsvét előtti péntek. Ezen a napon emlékeznek meg Jézus Krisztus kereszthaláláról  – írja a Wikipedia, idén tehát április 22-e péntekre esik.
Az ausztráliai Victoria az ország második legnagyobb állama, itt került volna sor egy Easter Mass 11 nevű rendezvényre – ha a fogyasztóvédők (!) nem titltják be a vallás becsmérlése és az erőszakos felharangozó miatt. Bár a forráscikkek kereszténység gyűlülő heavy metal bandák fellépésére hivatkoznak, a bilit a Jesus Christ nevű punk banda borította ki. A Sydney-ből származó, GG Allin-nak tisztelgő zenekar célja természetesen elsősorban a botránykeltés, de ezen senki nem lepődik meg, aki ismerte az említett úriembert. A Jesus Christ Allin becenevű amerikai művész ugyanis rendszeresen szanaszét szarta a színpadot és előszeretettel dobálta vele a közönséget is.
Visszatérve az Easter Mass 11-re, az esemény szlogenje a következőképpen hangzott: „Ezen, a keresztény naptár számára legfontosabb napon, Urunk és Megváltónk, Jézus Krisztus nem a bűneinkért, hanem a szórakoztatásunk miatt pusztítja el magát.”